Halaman

Rabu, Julai 06, 2011

'REHAT'

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
~Salam UkhuwahFillah~

Exam...Exam...Exam...

Alhamdulillah.

Syukur,masuk sudah bulan Sya'ban,dan tidak lama lagi bulan pesta ibadah akan tiba.Ramadhan.

Entry kali ini ringkas sahajaa,kita keluar dari dimensi Cahaya Agama Allah (CAA) pada hari ini.

Entry ini hanya ingin memaklumkan kepada pembaca sekalian bahawa CAA akan 'berehat' untuk beberapa bulan,kerana saya perlukan masa untuk fokus kepada pembelajaran kerana peperiksaan SPM yang akan diduduki tidak lama lagi.

Berat juga hati hendak meninggalkan CAA untuk beberapa waktu,namun ini adalah satu cara untuk saya kurangkan masa menghadap laptop untuk blogging dan online FB.

Malah,peperiksaan percubaan ke-2 yang bakal diduduki bulan hadapan(Ogos) juga memerlukan saya benar-benar fokus terhadap subjek yang masih lemah.Ditambah pula dengan 'tekanan' yang diberikan oleh PK 1 yang 'mengancam' supaya saya mendapat A untuk subjek prinsip Akuan dan peningkatan markah untuk subjek 8math..Huh..(pening dibuatnya..)

Rasanya,tiba sudah masa untuk tinggalkan sebentar masa untuk 'belayar' di alam maya ini..:)

Kini,peperiksaan percubaan ke-2 dan SPM yang tidak lama lagi memerlukan saya untuk lebih berkerja keras untuk mencapai kejayaan.

Allah tidak mungkin memberikan kejayaan dan kecermelangan kepada seseorang,tanpa usaha daripada seseorang itu sendiri.

OK.

cukup untuk entry ringkas kali ini,semoga Allah mudahkan urusan anda dan urusan saya.

Mohon doa dari kalian semua untuk kejayaan diri ini...:)
InsyaAllah,jika ada masa terluang saya akan cuba untuk mengirim sesuatu di blog ini.InsyaAllah...

Ok.

Wassalam..

-Nuruddin-
:: seorang hamba ::

Tiada ulasan: